domingo, 25 de septiembre de 2016

Tour Europa 2016, WELCOME DA TONG MASTER (2)


Datong Master, Hong Kong 2015, un gran mestre molt proper.
A Europa FHY 2016, Da Tong Màster comparteix la seva particular perspectiva i experiència com a gran mestre de Qi Gong a Munich, Barcelona i les Illes Canàries, durant 31 dies.
A continuació de la Transmissió d'Energia del 15 d'octubre a Munich, s'inicia allà un complet seminari d'iniciació al Feng Huang Yuan, amb programa i durada igual al de Barcelona.

Al web www.fhyuan.de, recentment creada, trobareu més detalls sobre les activitats a Alemanya així com gaudireu dels continguts generals sobre FENG HUANG YUAN, l´actualització de Tian Gong, que queda d´aquesta manera superat i substituït.

-------------------------------------


En Europa FHY 2016, Da Tong Master comparte su particular perspectiva y experiencia como gran maestro de Qi Gong en Munich, Barcelona e Islas Canarias durante 31 días.
A continuación de la Transmisión de Energía del 15 de Octubre en Munich, se inicia en esta ciudad alemana un completo seminario de iniciación al Feng Huang Yuan, con programa y duración igual al de Barcelona. 

En la web www.fhyuan.derecientemente creada, encontrareis mas detalles sobre las actividades en Alemania, así como disfrutareis de los contenidos generales acerca de FENG HUANG YUAN, la actualización de Tian Gong, que queda de este modo superado y por lo tanto substituido.

No hay comentarios:

Publicar un comentario