martes, 27 de septiembre de 2016

Tour Europa 2016, WELCOME DA TONG MASTER (3)


A Barcelona, el "Camí de Sanació i Prosperitat" s´inicia amb una transmissió d´energia el divendres 28 d´octubre, a les 19h. El curs és eminenment pràctic i experiencial, adreçat als cuidadors, terapeutes i coach, també al públic en general. Inclou tècniques de sanació i la transmissió diària del Bi Gu.

Pel que fa als valors, Feng Huang Yuan es basa en l´amor i el seny. La metgessa Lujan Comas va exposar a Girona la setmana passada, amb el suport de les darreres investigacions, el creixement exponencial de la potencia guaridora de l´amor quan es combina amb el rigor de la ment. L´amor sense sentit poc pot oferir al malalt, cal l´enteniment també.
----------------
En Barcelona, el "Camino de Sanación y Prosperidad" se inicia con una transmisión de energía el viernes 28 de octubre, a las 19h. El curso es eminentemente práctico y experiencial, dirigido a los cuidadores, terapeutas y coach, también al público en general. Incluye técnicas de sanación y la transmisión diaria del Bi Gu.

En relación a los valores, Feng Huang Yuan se basa en el amor y en la cordura. La médico Lujan Comas expuso en Girona la semana pasada, con el apoyo de las últimas investigaciones, el crecimiento exponencial de la potencia sanadora del amor cuando se combina con el rigor de la mente. El amor sin sentido poco puede ofrecer al enfermo, quien necesita a la par, creando sinergia, de la sensatez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario