miércoles, 30 de noviembre de 2016

ya se fué, ¿y ahora qué? / i ara què ?

no em consta la concessió del Nobel, pot ser una errata
http://www.trans4mind.es/articulos/Espiritualidad/calibracion_conciencia.html#.WD7WK3dDmi5
De vuelta de Canarias, cuesta coger el ritmo un montón... El Shi Fu se ha ido, como hacemos ? Practicar, practicar y practicar. El trabajo cotidiano, en el camino de XIU LIAN, es lo que vale. Crecer en BONDAD, en CONCIENCIA, dia tras dia. Llevar un diario de nuestra evolución personal. 
Debajo hay una escala de valores elaborada por el Dr. David Hawkins, psiquiatra que durante 20 años investigó sobre los campos de energía de los humanos.  Esta escala de conciencia podría sernos útil, no para compararnos unos con otros, sino para contrastar el diario personal y valorar nuestra propia evolución.
---------------------
De tornada de Canàries, costa agafar el ritme de nou. El Shi Fu se n´ha anat, i ara que fem? Practicar, practicar i practicar. El treball quotidià, en el camí de XIU LIAN, és el que val. Créixer en BONDAT, en CONSCIÈNCIA, dia rere dia. Portar un diari de la nostra evolució personal. 
A sota hi ha una escala de valors elaborada pel Dr. David Hawkins, psiquiatre que durant 20 anys va investigar sobre els camps d'energia dels humans. Aquesta escala de consciència podria ser-nos útil, no per comparar-nos amb els altres, sinó per contrastar el diari personal i valorar la nostra pròpia evolució.



No hay comentarios:

Publicar un comentario